HOŞGELDİNİZ :)

Kiko Milano Far Aydınlatıcı



Merhaba arkadaşlar :)

Bugün sizlerle Kiko Milano markasından far adı altında ama benim aydınlatıcı olarak kullandığım ürünü anlatacağım.





Öncelikle ben alırken kesinlikle aydınlatma amaçlı değil rengi ve parıltısı zevkime hitap ettiği için gözlerimde çok iyi bir renk yakalacağımı düşünerek almıştım.Gelin görün ki gözlerimde uygulamama fırsat bile kalmadı.




Normalde ben Eve Shop'un yeni markası olan W7 Glowcomotıon aydınlatıcısını kullanıyordum.Bu W7 aydınlatıcısından üst üste 3 kez sürünce benim için doğru aydınlatmayı yakalıyordum ve bu gerçekten benim için "özellikle sabahları acele ederken" çok uğraştırıcı oluyordu.Bir kere sürünce ışıl ışıl bi aydınlatıcı yok mudur diye düşünürken aklıma yeni aldığım Kiko'dan far geldi.Denedikten sonra gördüm ki gerçekten mükemmel.Bir sürüşte istediğim parlaklığı ve rengi yakalıyorum.W7 Glowcomotıon aydınlatıcısı ile karşılaştırdığımda bu farın pigmentasyonu hem daha yoğun hem de parıltısı daha yüksek olduğunu gördüm.





Ürün detaylarına gelirsek; 02 numara olup bej rengi ve içerisinde küçük simler bulundurmaktadır,dokusu yumuşacık,sürümü ise bahsettiğim gibi çok kolay,üstelik pigment yoğunluğu da gayet uygun.

Yapısı ipek gibi olduğu için ben elimle uygulamayı daha çok seviyorum ama fırça ile uyguladığınızda da aynı sonuçu elde edersiniz.Yüzümde parça parça durmamasıda bu ürünü sevmemde ki artı bir yanı.Kalıcığı ise gayet normal uçup gitme olayı ile karşılaşmıyorsunuz.




Elmacık kemiklerimi aydınlatmada bu ürünü şuanlık tek geçiyorum ve kesinlikle tavsiye ediyorum sevgiyle kalıııın :)






7 yorum: