HOŞGELDİNİZ :)

Maybelline Instant Anti Age The Eraser Eye

Merhaba :)
Bugün sizlere duymayan kişinin kalmadığı,meşhur mu meşhur olan Maybelline markasından Instant Anti Age The Eraser Eye kapatıcısından bahsetmek istiyorum.Peki bu meşhur olmasının sebebi çok iyi bir kapatıcılığa sahip olması mı hep birlikte gelin inceleyelim.





  •   Yurt dışında çok fazla çeşidi     bulunan bu seriden Türkiye de     yalnızca Nude ve Light tonları     bulunuyor.Nude tonu çok koyu       olduğundan ben Light tonunu       tercih ettim.




  •  Öncelikle bu ürün sadece          kapatıcılık değil ,göz altı  torbalarını sıkılaştırmayı da  vaat ediyor.

  Kurt üzümü olarak bilinen cilt     toparlayıcı ve sıkılaştırıcı       bitki   ürünün içerisinde         bulunuyor.

  Toparlar mı sıkılaştırır mı       orası    için bir şey             diyemeyeceğim sarkmış bir göz     torbam yok ama kapatıcılık         konusunda tabi ki yorumlarım       var(az aşağıda :D )






  • Ürünün dış görünüşü gördüğünüz gibi tüm kapatıcılardan farklı,ben çok beğendim.Kalın dolma kalemleri andırıyor sanki.

  • Ucunda sünger aplikatörü mevcut,sola doğru çevirdiğinizde ucuna ürün geliyor.Çevire çevire en diptekileri bile çıkardığını bilmek insana mutluluk vermiyor değil :) 


  • Peki bu sünger hijyenik mi tabi kii değil.Cildinize sürüyorsunuz ve direkt bakteriler süngerde sonra o bakteriler ürüyo falan  hoş şeyler değil.Gel gelelim ben hijyenik değil desemde Maybelline bu aplikatör antimikrobiyal demiş :/ orası tartışılır işte.



  • Ben ürünü süngeriyle sürdükten sonra parmağımla dağıtıyorum,parmakla dağıtmak inanın daha muntazam gözükmesine sebep oluyor.


  • Kesinlikle parlama gibi bir sorun yaratmadı ki üzerine transparan pudra falan sürmüyorum.


  • Çizgilerime doluşuyor mu hayır olmadı zaten yapısı çok incecik çok fazla sürmeye de gerek yok bariz ben burdayım der,hafif sürerseniz çok doğal bir görüntü elde edebiliyorsunuz.



  • Kapatıcılığına geçersek  eğer çok sorunlu göz altınız varsa almayın derim çünkü orta derece de kapatıcılığa sahip.Aydınlatma özelliiğinden dolayı da göz altlarınızı ön plana çıkaracağından morluklarınız vs. Daha ön planda olacaktır.



  • Günlük kullanıma çok uygun 15 saniye de sür çık hem aydınlatsın hem kapatsın üzerine




  • İlk Türkiye ye geldiğinde herkesin kapış kapış aldığını hatırlarsınız.Siz henüz almadıysanız öyle bir şey kaybetmiş sayılmazsınız.Çok fazla kapatıcılığa sahip olmayan bir kapatıcı arıyorsanız alın ama onun dışında bence nnayyyır .


Fiyatı maksimum 30Tl  Ben indirimde 17 liraya almıştım.


Ben yorumlarımı yaptım karar size kalmış.Sevgileer :) 









0 yorum:

Yorum Gönder