HOŞGELDİNİZ :)

Rımmel London Match Perfectıon

Merhaba kızlar:)
Bugün size en beğendiğim kapatıcılar arasına giren Rımmel London markasının kapatıcı + göz altı aydınlatıcısı olarak kullanılan ürününden bahsedeceğim.Match perfectıon serisinden ilk kez ürün deniyorum,bloglardaki güzel yorumlardan ötürü almıştım iyiki de almışım.1 aydır bu ürünü kullanıyorum.Elim diğer kapatıcılara gitmiyor.




İncelememize geçelim;
Göründüğü gibi ucu fırça formunda ve tüpü sıktığınızda fırçanın ortasından çıkıyor.Bunun kötü yanı bence ne kadar miktar geleceğini hesaplayamıyorsunuz ve bazen çok fazla geldiği oluyor.Ben fırçasını kullanmıyorum.Nokta şeklinde göz çevreme sıkıyorum ve parmağımla yediriyorum.




Kapatıcılığı

Citte kalıp gibi durmuyor,örtücülüğü benim için bayağı iyi fakat çok fazla göz altı morluklarınız var ise sizi memnun etmeyebilir.Ben de çok morluk yok ama göz altı çizgilerim çok fazla bu yüzden kapatıcı seçerken çizgilere dolma açısından araştırıp öyle alıyorum.Bu üründe çok az kullandığımda zaten renk tonumu eşitliyor fazla sürmeme gerek kalmıyor,az sürdüğüm içinde çizgilere dolma yapmadı şu ana kadar.

Göz Altı Aydınlatıcılığı

Göz altı aydınlatıcısı olarak yeterli bulmuyorum o yüzden üzerine farklı bir ürün kullanıyorum.Çok az bir aydınlık istiyorsanız işinize yarar ama ben biraz fazla aydınlattığım için tek başına kullanamıyorum.




Sivilcelerinizin üzerine sürmenizi kesinlikle tavsiye etmem fırça yapısında olduğu için sivilce üzerindeki bakterileri diğer temiz bölgelerinize taşımış olursunuz, bir diğeri ise aydınlatıcı olarakta kullanıldığı için ışıkta sivilcenin parlamasını kimse istemez

Watsons'da bulabilirsiniz fiyatı:14.99 Tl
Yorumlarınızı bekliyorum...Sevgiler:)




0 yorum:

Yorum Gönder