HOŞGELDİNİZ :)

Flormar Always in Shape Highlighter

    



Flormar'ın hemen hemen her gün onlıne sitesine giriyorum ve indirimde ne var ne yoksa almaya çalışıyorum.Avm'de mağazasına girdin mi hiç diye sorun bir kere:D (en fazla 5 kere girmişimdir) Zaten sitesinden her ürünü ezberledim hepsini de denemeye çalışıyorum,Flormar'ın ürünlerini seviyorum çünkü çok çok kötü dediğim ürün olmadığı için
yakışıp yakışmayacağını düşünmeden alabiliyorum.

Şimdi size anlatacağım ürüne geçelim--->Spotlight koleksiyonundan Always in Shape jel aydınlatıcı.




Çok tatlı bir rengi var ve indirimde diye onlıne sitesinden sipariş etmiştim 24.90 TL olan indirimsiz fiyatı, ben indirimli hali 12.50 TL'ye aldım.Amlajını attığım için onun fotoğrafını yükleyemiyorum ama internetten bakarsanız veya gördüyseniz buram buram asalet koktuğunu da farketmişsinizdir.Acayip çok beğendim hatta bu ambalaja bu fiyat niye ki diye de düşünmeden edemedim.Ürünün direkt olarak gözüme çarpmasının sebebi de ambalayıjdı.


Gelelim ürün içeriği kutusuna; mat cam kavonoz içine koyulmuş, bizim bildiğimiz her markanın sahip olduğu aydınlatıcılara benzemiyor,çok şık bir görüntüye sahip.





Ürünün dış özelliklerini bir kenara bıraktıktan sonra geçelim ürünün nasıl bir etkiye sahip olduğuna.Aslında bu aydınlatıcının seveni de çok sevmeyeni de.Bana soracak olursanız eğer seviyor musun diye hala buna net bir cevap bulamıyorum.Çok sevdiğim özellikleri de var ama ona nazaran sevmediklerimde mevcut.Hangi özelliklerini sevip sevmediğimi öğrenmek için okumaya devam ediniz:)
Bu aydınlatıcının 2 değişik rengi var ben de olan pembe alt tonlu 02 numara Flashes Everywhere rengi.Diğeri ise 01 enlighten my scene isimli bronz rengi.






Yapısı akışkan değil hatta katı gibi köpük mü desem yoksa jöle mi desem sanki slime andırıyor. Ben kesinlikle fırça ile süremiyorum çünkü pul pul dökülüyor,kalıp gibi kalıyor ve çok zor dağılıyor o yüzden parmağımla uyguluyorum.Bu kalıp gibi oluşundan dolayı inanılmaz kalıcı(bu kalıcılığını seviyorum)


(tam yedirmedim ürünün yapısını görün diye)
Diğer aydınlatıcılardan onu ayıran diğer bir özellik ise içerisinde büyük sim değil parıltı diyebileceğimiz çok hoş yansımaları olan küçücük simler bulunması sim demek bile doğru olmaz aslında sedefli diyebiliriz.Bazı kişiler çok fazla parlaklık isterler bu aydınlatıcı o özelliğe sahip olmadığı için almanızı tavsiye etmem.Benim gibi çok fazla parıltı sevmeyenlerdenseniz denemenizi öneririm. Ciltte ise doğru uygulama ile sürüldüğünde (ben parmağımla sürdüğümü söylemiştim biraz önce sizde kendinize uygun olan yöntemi bulacaksınızdır) pembenin çok hafif tonunu veriyor.






Fakat benim sevip sevmeme karar veremememdeki çok çok büyük unsur olan 2 ay önce almış olmama rağmen amblajı içerisinde durduğu halde kalıp gibi homojenliği gitmiş bir yapıya dönüşmesiydi önceden hafif akışkanlığı vardı şimdi o bile kalmadı.12 ay ömrü olmasına rağmen bu sorunu yaşadım.Sizde de böyle bi sorun oldu mu kızlar,tavsiyelerinizi bekliyorum.Sevgiler...

0 yorum:

Yorum Gönder